W dniach 6-7 czerwca odbyła się wycieczka realizowana w ramach programu Poznaj Polskę, do Krakowa. W podróż wybrała się klasa 3dtp oraz wybrani uczniowie z 3ct. Już z samego rana spotkaliśmy się na dworcu głównym we Wrocławiu, aby wyruszyć do słonecznego grodu Kraka. Pogoda była znakomita, a humor wyraźnie dopisywał. Zaczęliśmy od zwiedzania kościoła mariackiego i Sukiennic. Opiekunowie zadbali o nasz aktywny wkład w wyjazd i zlecili nam kilka zadań w celu głębszego poznania miasta. Ratusz oraz najstarszy uniwersytet w Polsce był kolejnym punktem na trasie zwiedzania. Po przerwie na obiad udaliśmy się do miejsca naszego noclegu by tam się zakwaterować, a następnie powrócić na wieczorne odkrywanie starówki. Była to okazja do samodzielnego zwiedzenia centrum, zakupienia pamiątek czy sprawdzenia czy smok dalej zieje ogniem. Wieczorem, gdy wróciliśmy do swoich pokoi długo nie mogliśmy zasnąć. Rozmowy, wspólne wspominanie oraz książki i karty zabrane do plecaka umiliły wieczór. Następnego dnia po szybkim śniadaniu i długim pakowaniu wybraliśmy się do muzeum lotnictwa. Tam spędziliśmy dosyć dużo czasu podziwiając ogromne, dobrze zachowane modele. Nie mogło się obyć bez podróży na Wawel i zagłębieniu się w jego historie. Zmęczeni długim wędrówkami z ciężkimi plecakami przysypialiśmy w pociągu w drodze powrotnej. Wracając zastaliśmy zimny, pochmurny, deszczowy Wrocław. Wycieczka była bardzo interesująca, a Kraków okazał się być pięknym miejscem, ale jak to mówią: Wszędzie dobrze, lecz w domu najlepiej!