Dnia 12 października klasa 4ct wraz z opiekunami wybrała się na wycieczkę do Sobótki, aby zwiedzić nic innego jak górę Ślęże. Zbiórka na dworcu głównym była już przed godziną 8. Na miejsce dotarliśmy pociągiem Kolei Dolnośląskich. Po niecałej godzinie jazdy nieco zaspani wysiedliśmy na stacji kolejowej w Sobótce, po czym otrzymaliśmy karty pracy. Musieliśmy dobrać się w pary, a następnie wykonać zadania. Odpowiedzi pojawiały się w terenie, wystarczyło uważnie słuchać i obserwować podczas wycieczki. Wędrowaliśmy wraz z opiekunami na górę. Szybko podzieliliśmy się na dwie grupy. Prawdziwych globtroterów i… tych co za bardzo się nie spieszyli. Gdy dotarliśmy na szczyt zrobiliśmy grupowy piknik. Rozkładaliśmy koce, wyjmowaliśmy prowiant oraz ciepłą herbatę. Osoby chętne miały okazję wejść na odremontowaną wieże widokową, z której były piękne widoki. Nasza droga powrotna biegła nieco inną trasą niż początkowa, mimo to pięknych krajobrazów nie brakowało. Szybkim krokiem przybyliśmy na pociąg równo z jego przyjazdem. Dziękujemy przewodnikowi wycieczki i opiekunowi za cierpliwość. Na drugi dzień przyszło mniej osób do szkoły z powodu zakwasów, a to oznacza, że trzeba pracować nad kondycją i częściej jeździć na takie wycieczki.

Relację przygotowała Joanna Matuszewska.

Fotorelację dołączył Michał Suszczewicz.